Створіть свій власний унікальний стиль: 3D-дизайн для модних новаторів

0

644a3c5e40c91.jpgMarvelous Designer став одним з найпопулярніших і широко використовуваних програмних рішень для 3D-дизайну одягу в останні роки. Це потужне програмне забезпечення швидко стало стандартом у індустрії моди, ігор, кіно та анімації, пропонуючи дизайнерам та творцям цілий ряд функцій та інструментів для втілення своїх дизайнів у віртуальне середовище.

І хоча Marvelous Designer спочатку був стандартом саме у індустрії моди, саме використання його у індустрії кіно зробило широко відомим.

Деякі помітні фільми, які використовували Marvelous Designer, включають:

1. Месники: Фінал – Marvelous Designer використовувався для створення детальних костюмів, які носили Месники під час своїх сцен подорожей у часі.

2. Чорна пантера – хитромудрі костюми, які носили персонажі Ваканди, були створені за допомогою чудового дизайнера.

3. Зоряні війни: Останні джедаї – чудовий дизайнер був використаний для створення струмуючих шат, які носив персонаж Люк Скайуокер.

4. Хоббіт: Битва п’яти армій – костюми для гномів у фільмі були створені за допомогою чудового дизайнера.

5. Голодні ігри: У вогні – складні костюми, які носили персонажі під час сцен Капітолію, були створені за допомогою чудового дизайнера.

644a3d127fde1.jpgУ кожному з цих фільмів Marvelous Designer використовувався для створення одягу, який був одночасно візуально приголомшливим і реалістичним у своїх рухах і взаємодії з навколишнім середовищем. Програмне забезпечення дозволяло художникам по костюмах створювати детальний одяг зі складними складками і драпіровками, а також імітувати те, як тканина буде рухатися і поводитися в різних ситуаціях.

На додаток до цих фільмів, Marvelous Designer також використовувався в широкому спектрі інших фільмів і телешоу, включаючи «Гру престолів», «Пірати Карибського моря: Мерці не розповідають казок» і «Доктор Стрендж».

Старший модельєр Weta Digital Джеймс Мур розповів про використання Marvelous Designer у фільмі «Хоббіт»:

Читайте також:  “Авторитарний ідіотизм” – найгірше, що могло статися з Україною в період епідемії коронавірусу

«Нам часто доводиться робити комп’ютерні двійники персонажів фільму, щоб повністю втілити режисерське бачення тієї чи іншої сцени. Такі двійники замінюють акторів в тих випадках, коли участь живої людини в сцені небезпечно або просто неможливо.

3D-близнюки не повинні відрізнятися від реальних акторів, вони повинні рухатися і вести себе так, як були живі. Щоб досягти високого рівня реалізму, ми змоделювали рух волосся, шкіри, одягу двійників. За допомогою динамічного моделювання було відтворено вплив оточення на персонажів та їхній одяг, як це виглядатиме під час реальних зйомок.

Під час роботи над «Хоббітом» нам потрібно було створити велику кількість 3D-одягу, який би поводився точно так само, як реальна річ під час моделювання. Ми вирішили виконати це завдання, моделюючи одяг за викрійками. Marvelous Designer 2 був обраний з тієї причини, що інструмент забезпечує швидкий і надійний вирішувач (прорахунок / моделювання) зшивання одягу на етапі її моделювання, а також простий і зручний інтерфейс.

Далі на основі фотографій і сканів ми створили точні 3D-копії тіл головних героїв фільму, які використовувалися в якості манекенів.

За допомогою програми ми отримали одяг з усіма її складками, провислими і розтягнутими деталями, а це був безцінний вихідний матеріал.

Нам довелося зробити 3D-двійників майже для всіх персонажів, яких ви можете побачити в «Хоббіті». А це означає, що нам довелося виготовити сотні різних предметів одягу, більшість з яких були створені за допомогою Marvelous Designer. Найкорисніша програма була при створенні костюмів гномів, які мали до п’яти шарів одягу. Можливість керувати всіма цими шарами в Marvelous Designer стала справжнім бонусом, який значно полегшив і стабільніше імітував тканину.

644a3e0816fe8.jpg

Незважаючи на те, що програма Marvelous Designer була розроблена як рішення для індустрії моди, виявилося, що адаптувати її під потреби кіновиробництва досить легко. І ми були дуже задоволені результатами».

Читайте також:  Ключевые особенности тентовых тканей

Що ще можна сказати про Marvelous Designer?

Перш за все, Marvelous Designer неймовірно зручний у використанні, що робить його доступним для дизайнерів і творців будь-якого рівня знань. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс програмного забезпечення дозволяє користувачам швидко і легко створювати реалістичні 3D-дизайни одягу без необхідності широкого навчання або технічних знань. Ця простота використання особливо приваблива для тих, хто працює в індустрії моди, хто, можливо, не має досвіду в 3D-дизайні або анімації, але все одно потребує створення високоякісних дизайнів віртуального одягу для своїх колекцій.

Ще однією ключовою особливістю Marvelous Designer є його здатність імітувати тканину та рух одягу, що робить його ідеальним рішенням для створення реалістичних дизайнів одягу, які рухаються та течуть, як реальний одяг. Ця функція особливо важлива в ігровій та кіноіндустрії, де реалістичний рух одягу має вирішальне значення для створення захоплюючих, реалістичних віртуальних середовищ.

На додаток до зручного інтерфейсу та реалістичних можливостей моделювання тканини, Marvelous Designer також пропонує ряд розширених функцій та параметрів налаштування. Користувачі можуть створювати власні візерунки та текстури, налаштовувати властивості одягу, такі як товщина та еластичність, і навіть імпортувати власні 3D-моделі та аватари. Цей рівень налаштування дозволяє дизайнерам і творцям досягти бажаного рівня деталізації та реалізму, незалежно від їх галузі або вимог проекту.

Крім того, Marvelous Designer легко інтегрується з іншими програмними рішеннями, такими як програмне забезпечення для 3D-моделювання та анімації, що є важливим у сучасних середовищах спільного проектування. Ця інтеграція дозволяє дизайнерам легко переносити свої віртуальні дизайни одягу між програмами, спрощуючи процес проектування та забезпечуючи узгодженість усіх аспектів своїх проектів.

Нарешті, Marvelous Designer постійно оновлюється та вдосконалюється, регулярно додаються нові функції та функціональні можливості. Це зобов’язання щодо постійного розвитку та вдосконалення гарантує, що програмне забезпечення залишається актуальним та корисним для користувачів у різних галузях промисловості та тримає його на передньому краї технології 3D-дизайну одягу.

Читайте також:  Борис Баум: обвинения в отмывании денег, пособничестве оккупантам и работе на российскую ОПГ. Расследование

На закінчення, Marvelous Designer став стандартом у різних галузях завдяки своєму зручному інтерфейсу, реалістичним можливостям моделювання тканини, розширеним параметрам налаштування, безперебійній інтеграції з іншими програмними рішеннями, а також постійному розвитку та вдосконаленню. Маючи в своєму розпорядженні ці функції та інструменти, дизайнери та творці в індустрії моди, ігор, кіно та анімації можуть втілити свій дизайн віртуального одягу в життя з неперевершеним реалізмом та деталями.

Більше інформації про Marvelous Designer можна отримати у постачальника рішення – компанії Ідеалсофт.

Залишити відповідь